Städ o tvätt Becka!

2011-07-15, 14:03:44 / Kategori: Allmänt
Japp idag är det städ o tvätt på schemat. Det är inte lite  tvätt man har dragit på sig, o hjälp vilken skillnad det blir med en familjemedlem till. Han spyr ju o bajsar om vartannat på kläderna så jag tror jag byter om minst 2 ggr på Charlie om dagen. Skönt att dom kommer o instalerar tvättmaskinen på måndag!

Vi har varit en stund på fältan då Christofer behövde posta lite brev till fk. Charlie ska ju heta Dickens i efternamn så det har vi nu fixat, plus hans tio pappa dagar han nu tagit ut i samband med hans födelse. Har letat som en galning nu efter en tunn vit solmössa till Charlie men allt är uttömt i butikerna. O det mesta är ju tjej bebiskläder! Hjälp hade man haft en tjej skulle man ju shoppa som en galning ;)

Nu är golven hemma dammsugna o moppade så nu ska jag snart springa till tvättstugan o lassa in nästa omgång!!
Bredvid mig ligger VÄRLDENS GULLIGASTE BEBIS O SNUSAR i sin babynest.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?