Söndag!

2011-07-10, 21:42:00 / Kategori: Allmänt
                                                   MORSNING KORSNING!



Idag har vi bara atgit det lugnt o skönt. Vi vaknade o gick upp runt 9 tiden. Jag klädde på mig o lille man medans Christofer sov ut en stund. Sen tog vi oss en promenad o åt o gick till centeum o hyrde 3 filmer.
Riktigt skit väder..Grått o regn, men jag tycker det är ganska skönt. Har slängt in en tvättmaskin med smuts har jag lyckats åstakomma ;) 

Annars så har vi inte gjort mycket nyttigt idag alls. Men det gör inget för imorg ska vi iväg på en liten semester till Hälsingland o hälsa på C:s släkt.
Och på torsdag kommer Limbo o bor hos oss tills söndag! Nu sitter vi lilla familjen i soffan o myser. Charlie har haft en lång vaken period just nu på hela 4/5 timme. REKORD! Ska ge honom mat snart igen o lägga honom i sin säng, sen ska jag passa på o lägga mig jag me. Är ganska slut!!!



            En liten tröttmössa ligger o myser!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?