Snabb inlägg

2011-07-22, 12:02:20 / Kategori: Allmänt
Bebis som sover o jag ska snart äta någon lite lunch!!

Måste bara skriva att 12 kg tappade jag direkt när han föddes. Helt galet ju! Så nu har jag 4 kg kvar till startvikt. Men det borde jag tappa om jag bara inte äter en massa godis ;) Känner mig förövrigt på bättringsvägen. Kan nu gå helt normalt utan att känna någon smärta. Skönt, o då har det endast gått 3 v. Känner mig bättre o bättre! Saknar ju mina high heels o jag kan vågar än så länge inte sätta på mig de, med tanke på att det det lär tära på bäckenet en del. Men snart så.. snart!!








Detta fina smycke fick jag på bb hotellet, dagen efter Charlie fösses utav min älskade Christofer. Det står simply the best mom in the world på:) Han har varit ett otroligt stöd genom allt jag gick igenom på fölossningen. Och han har även snabbt kommit in i papparollen. Och gör det med bravur!!!!!!! Vi hjälper varandra med våran son o allt runtomkring. Det känns så skönt att ha varandra. Älskar denna man mer o mer o efter våran lille kom så har vi kommit varandra ännu närmare!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?