promenix

2011-07-05, 17:01:16 / Kategori: Allmänt
                                                                 Hej alla läsare!

Jag börjar komma mer o mer på benen men är inte helt återställd ännu. Vissa har tur att känna sig pigga o som ingenting redan dagen efter, men jag e inte alls på de planet! Får vara nöjd att graviditeten var kanon ist o lida lite extra nu då då ;)

Men vad gör det när man har en såå underbar godluktande son bredvid sig eller på sitt bröst. Lilla Charlie e helt underbar. Han har sovit bra på nätterna, vaknat var 3:dje timme ungefär o velat ha mat. Jag har ju inlägg o har därför svårare med amningen så han får babysemper som tillskott då det e brist på bröst mjölk. Men han e så nöjd för det så o äter massa:)

Jag kan inte sluta titta på det lilla underverket vi fått:) Vi är så stolta o glada o jag käner mer o mer kärlek för honom för varje dag som går. Jag kan inte ens gå till ett annat rum utan att känna saknad hihi. Det är verkligen så jag känner!

Idag har vi varit på premiär promenix med vagnen:) Han sov hela vägen o ännu nu. Men jag känner att det luktar skit i brallan på han, så han får nog ta o vakna nu ;) Ska ta mig en tupplur för nu e jag trött.
Ha det fint ni alla:))
                   

                                    Stolt pappa :)


                              Still tired mum






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?