Middag i goda vänners lag!

2011-07-23, 22:43:07 / Kategori: Allmänt

Helgen har bjudit på kvav värme.. Nästan så jag måste klaga lite för idag har jag nog svettats bort.
Igår kväll grillade vi utanför oss med våra kära grannar. Jag tog min första glas vin sen i okt förra året. Det var gott, men idag när jag vaknade kände jag av vinet o ciggen som blev därtill, o då kände jag direkt att jag inte alls saknat den där känslan. Ammar ju inte längre då jag har för lite bröstmjölk o han äter MASSOR för att vara så liten. Charlie blir 3 veckor idag by the way :))

Vi hade iallafall super trevligt igår kväll o lämnade grillningen o skratt o prat runt 00 tiden då himlen öppnade sig.
Idag har vi varit på middag hos Cicci o Kenta! Det var trevligt o solen gassade på deras uteplats så det var så härligt så :) Cicci lagade jätte god plockmat med kyckling,falaffel, olika röror o grönsaker.
Vi tog en sväng genom stan med bilen på vägen hem o funderade på att gå o sätta oss någonstans, men bestämde för att åka hem ist. Charlie ligger i sin säng nu o ska sova för natten. Han är så duktig på kvällarna. För runt 22 tiden matar jag honom, lägger han i sin säng o han somnar så sött. Lika bra att köra in det på en ggn tänkte jag. Han ligger endast i sin egna säng på natten, o dagtid när han somnar så ligger han i våran säng eller sin nest i soffan.

Nu ska jag HOPPA ner i säng för jag e heeelt slut! Så natti natti säger jag:)

                
                      En nybadad liten fis tidigare idag!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?