lördag eftermiddag!

2011-07-30, 14:23:57 / Kategori: Allmänt
Lugnet infinner sig i Västerås.. Lilla plutt har somnat efter en promenad med vagnen.  Huvudvärk har jag så jag ska bara skriva några rader för att sen lägga mig bredvid o vila en stund.
Jag har pratat med min älskling som just nu är i Malmö för att se match om 2 tim. Jag saknar honom verkligen!
Tanken var att jag ev skulle fara hem idag igen, men jag stannar nog här. Linn kommer tillbaka senare o sällskapar mig då mamma o pappa drar på 50 års fest.

Charlie har fått en ny bilbarnstol av mormor o morfar:) Vi var o köpte den igår! Tusen tack underbara ni. Vi har så bra o snälla o generösa föräldrar både jag o Christofer, så Charlie har det bra han ;) o DET HAR VI ME ;)

hA D BRA NI ALLA





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?