ledsen bebis :(

2011-07-17, 20:07:41 / Kategori: Allmänt
Idag har Charlie varit såå ledsen :( . Christofer skulle tatuera sig idag i Tumba så vi fäljde med o skulle titta. Det börja med att han grät o grät, sen kissade han ner hela min högersida. Libero skit! Sen spydde han e stor spya på min högra sida, då bestämde jag mig för att bege mig hemåt igen. När jag skulle sätta honom i bilen GALLSKREK han.. Så han knappt fick ngn luft. Tror han hade magknip lilleplutten. Det skar i mig så jag själv var nära till tårar.

Han grät ca var tiode min hemma igen tills vi båda somnade trötta i sängen. Jag vaknade för ett tag sen o mådde illa av hunger. Har glömt äta idag så det vart pasta o chorizo. Han sover fortfarande min lilleman. Han behöver nog det med tanke på att han vaknade varannan timme i natt. Jag är rätt slut jag me idag känner jag. Men jag kan inte sova mera nu. Imorgon börjar min andra hälft att jobba, så vi blir ensamma jag o Charlie. Kommer sakna C massor o önskar verkligen han kunde vara hemma mera. Men det är väl så livet e..jobb jobb.
Han jobbar 2 v innan han går på semester igen. Då får vi se vart vi beger oss.. Har inga planer på ngt utan vi tar det som faller oss in.

Nu ska jag lägga mig bredvid min bebis <3

Måste tillägga här att jag saknar min Maria!! Hon är i Spanien o kommer hem snart igen.. Hoppas vi kan ses mer då denna ggn, då det vart bara en ggn sist hon var hem o vände. Saknar henne juuu <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?