Inväntar bm

2011-07-18, 14:16:28 / Kategori: Allmänt

Jag o Charlie har våran första dag hemma ensamma utan pappa. 10 dagar av de första pappa dagarna har nu gått o Christofer är åter igen på jobb. Jobbar dock bara 2 v tills sem.

Vi har varit ute på en promenad o handlat! Jag har fortfarande rätt svårt att gå o började tro att jag var nära att få framfall igår. Med tanke på trycket hela tiden nedåt o att jag ej kan stå upp en längre tid. Men jag har kontaktat bm idag o hon tycker att 2 v är alldeles för tidigt för att misstänka ngt sånt, o att trycket är normalt.
Hon sa att jag ska räkna med 6 månader till ett år innan kroppen känns okej igen. Och att det tar 4 år innan kroppen är HELT återställd efter en förlossning.. Herregud, nu inser man hur mycket det påverkar att föda barn. Skönt för dom som kommer på fötterna nästan direkt. Önskar jag var en av dom, men jag får nöjja mig med en kanon graviditet ist. Och att jag fick ut världens BÄSTA BARN:)) Han ligger nu o snusar i sin nest i soffan. Han vart nog trött av promenaden o handling för han har sovit 2 timmar nu! Man ska ju passa på o sova jag me, men idag har jag skrivit med bästa Maria:) Hon kommer snart o träffar oss <3

Nä nu blir det att fixa lite för snart e bm här


Igår var vi så ledsen o då är mamma o pappas säng BÄST




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?