hemma igen!

2011-07-31, 23:31:39 / Kategori: Allmänt
Då var man hemma igen..
Några underbart mysiga dagar har vi haft hos mamma o pappa. Bara slappat o njutit av lugnet!
Men nu är vi hemma igen o lillen sover i sin säng! Han gillar verkligen sin säng, för när han ska sova på kvällen lägger jag honom bara där, o så somnar han direkt. Eller så ligger han o tittar ett tag o sen somnar :) GULLE SNUTT.

Jag har packat upp o packat om för ev imorg el tisdag åker vi på semester igen. C har 2 v nu som vi ska hitta på saker på. När jag kom hem o Charlie somnat tog jag mig en kall öl vi ahde i kylen. Det tyckte jag att jag var värd ;) Inväntar att C snart ska komma hem. Längtar rätt mycket nu. Borde lägga mig o sova, men känner mig rätt pigg nu. Inatt kunde jag inte somna förrens halv 3.

Jag vet inte vad det ska vara för väder dit vi ska poå semester, men jag hoppas på liite svalare.
Nu ska jag fixa det sista här o sen kasta mig i en nybäddad säng. Lilleman kissade nämligen ner vårat lakan innan jag skiulle åka i fredags :)



Kärleken bara växer o växer för bebis:) Mitt hjärta kommer aldrig att vara tomt längre :) Han är såå go o snäll hihi. Tycker såklart hans mamma.

Han kikar på något spännande tror jag ;)



 en bild på mamma o pappa från Spanien :)




Ni är bäst mina äskade föräldrar! Jag ska göra allt för att ge Charlie den uppväxten ni givit mig! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?