GOOOD MORGON SVERIGE :))

2011-07-22, 09:51:02 / Kategori: Allmänt
Livet rullar på o allt känns så härligt o underbart att jag inte kan beskriva i ord. Det här är LIVET!
För varje dag som går så älskar man den lilla varelsen mer o mer o man lär känna varandra mer o mer! Att älska sitt banr gör man såklart från sekund nr ett, men jag måste erkänna att iaf jag känner att man bygger upp kärleken tillsmammans. Den växer för varje sag som går. Igår när älskling kom hem, så tog han Charlie så jag kunde tvätta o städa lite hemma. Jag tror det gick en timme utan att jg tog i harlie, o guud vad jag saknade honom dem. Det kändes som att jag inte sätt honom på dgar haha! Så att gå ut en kväll o kunna uppskatta de o slappna av, Det kan vänta ;).

Nu ligger lilla C o jag i sängen o han tok snuttar på sin napp. Han har ett stort sugbehov så napp är ett måste nästan för honom. Kan vara rätt skönt o ha en napp o stoppa in när det skriks som mest :)

Idag kommer Cicci hit o hälsar på :)
Idag är det fredag o vi får se vart helgen tar oss. Tror det blir ganska lugnt då pengarna börjar sina med tanke på att vi fick barn precis efter lönen, o det har blivit mycket restaurang o snabbmat ute. Nu ska jag ta min lilla prins o ge honom mat då han börjar pipa!!!


Puss på er alla



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?