Godmorgon FREDAG!

2011-07-29, 08:12:59 / Kategori: Allmänt
Med någon dags uppehåll från bloggen då jag knappt hunnit vara inne så ska det uppdataeras lite:)
Jag har haft Maria o Maritza på besök här hela dagen igår. Vi snackade o snackade en jädra massa o hade skoj i vanlig ordning, trots att det var olidlig värme igår ute o i lägenheten att vi höll på att smälla av. Idag är det desto svalare o det tackar jag för. Jag måste erkänna att jag är ganska glad attdet närmar sig höst, så man kan andas igen. Sen är det alltid kul med lite nytt höstmode att dra på sig ;).

När C kom hem igår så åt vi mat som jag o Maria lagat ihop. Jag har ju som sagt 4 kg att tappa till startvikt, men med mina kära nära så kommer jag gå upp ist. För det vart kladdkaka ons som jag bakade av order från Maria o Christofer, o igår vart det glass med hemmagjord chokladsås. Gott gott, men farligt farligt! Visst ska man unna sig o äta det man vill, men kanske inte varje dag haha.

Imorse kl 05 stod taxin utanför. Då åkte C till arlanda o ska åka till CPH med grabbarna o sen till Malmö o se Dif match i morg. Han kommer inte hem förrens på söndag så jag o lilla trollet blir ensamma i hela 3 nätter.. Känns som att jag kommer sakna ihjäl. Men det kommer nog att gå bra. Vi ska åka till mamma o pappa snart när han vaknat. Ska få bada lite först :)
SAKNAR REDAN MITT HJÄRTA! Men som sagt, tid att sakna är bra ibland o tid ifrån kan oxå ibland vara bra så man kan uppskatta allt tusen ggr mera när man sen ses :)

Nu ska jag dricka vidare på mitt kaffe, packa det sista o sen invänta min sötunge som ligger så sött i sin säng "!!!!

Ha det bra mina läsare o trevlig start på helgen!!


                                      Mariza o lilla C



Moster M o C











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?