Åter hemma!!

2011-07-14, 09:14:27 / Kategori: Allmänt
Nu har vi landat hemma o packat upp packningen. Igår vid 21 tiden kom vi hem från en liten semester i hälsingland. Vi har hälsat på Christofers farbror o hans faster. Vädret var inte så mycket att hurra för, men jag är nöjd. Känner inte för att ha 30 graders värme med en liten bebis i bilen o på resande fot.

Charlie har varit som en klocka. Han har sovit hela tiden o vaknat var tredje timme o velat äta. Så fort vi sätter oss o börjar åka bil så somnar han direkt o sover hela tiden. Vi har haft det jätte mysigt, men nu känns det skönt o vara hemma. Christofers syster komer förbi idag , men annars blir det lugnt. Får vara slut åkt nu på ett tag..
Inte för att jag tror Charlie "lider" men man vill få in lite rutiner först innan man åker runt hit o dit.

Christofers sover fortfarande!! Men jag o lilleman e vakna. Solen skiner utanför! Linn skulle ju komma idag o sovit hos oss tills sönd, men tyvärr så har hon blivit sjuk o då e det inte så bra om hon kommer nu. Synd för hon ville verkligen komma tror jag..

Nu har jag en otolig plutt i sin babylift så jag måste avrunda..


                     Ute i skogen i Hälsingland



                                    Stolt farfar









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?