Ålands tripp!

2011-07-10, 09:57:55 / Kategori: Allmänt

Halli halloj!!

Jag beslöt mig för att haka på mamma pappa o Linn till Åland över en  natt bara fred-lördag. Då C var på power meet:) Jag skulle egentligen också åkt till Västerås hem till mamma o pappa då han var där, men jag i min sinnesförvirring glömde totaltbort att dom inte skulle vara hemma.
Vi tog båten som gick halv tre! Vi bodde i en stuga som dom fått låna av ett par bekanta.

Vi har varit o hälsat på min kusin Janni o hennes kille Jonas. Då kom även min moster o andra kusin dit o skulle titta på Charlie:)

Han e så fin mitt lilla hjärta, men jag fick dåligt samvete på natten till lördagen att jag åkt så långt bort med honom då han endast är en vecka gammal. Det skar i mitt modershjärta, men allt gick ju bra ändå.
Vi åkte tillbaka med halv 7 färjan o väl hemma igen var pappa C hemma o vi åt middag.(el jag handlade skräpmat hem)

Inatt har vi fått sova mella 23-05 innan Charlie vaknade. Vi har ökat på ersättningen då han behöver extra eftersom han är så pass lång. Ååå jag vill att han ALLTID ska vara liten:=) Han är så underbart söt o jag älskar honom bara mer o mer för varje dag. Man lär känna varann mer o lär sig se olika signaler o vad det är han vill mer o mer. Ja som sagt, det är väl mest mat o tutte han skriker om ;)

Här kommer bilder från Åland

                       Skepp o hoj! Detta fick han av Helena :)

 

                                   Janni o jag !
                                      


                            Mamma o moster



                   Hos morfar sitter man bra !!




                                  Janni o Linn




                      Pappa har blivit en cyklist ;)



                                 Lille plutt o jag (mörk bild)



                Han sov så sött på båten hem






ja det var vad jag hade att bjuda på!!
Nu ska vi ta o ut o gå en proenix:))


Ciao




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?