<3

2011-07-07, 23:32:25 / Kategori: Allmänt
Jag sitter o för över bilder från Christofers mob till datan från förlossningen.. Blir alldeles tårögd av lycka o det känns i hela kroppen på mig en sån stor o obeskrivlig känsla. Samtidigt som det var det absolut värsta jag varit med om, så kom det ut en bebis ur mig.. MITT BARN, MITT O CHRISTOFERS.. Hur sjukt är det inte egentligen att dom små liven ligger i magen 9 månader för att sen komma ut som en liten människa. Det var många tuffa timmar, ja tom dagar med ont o vidrig känsla men ut kom han..VÄRLDENS GOASTE UNGE :)

Tänkte visa er en bråkdel av alla kort vi har.. Mycket är enbart för oss. Som ska bevaras bara i vårat hjärta. Men ni kan få se en glimt av det vi var med om.














Det var en liten inblick jag bjuder på!!

Här var en bild från restaurangen vi satt igår på o år jag o mitt hjärta, o lille man sov i sin vagn.






Godnatt kära läsare!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?