vackra väder!

2011-01-26, 13:15:41 / Kategori: Allmänt
Utanför är det ett strålande väder o jag ligger inne o mår inge bra. Ont i huvudet o allmänt sänkt. Feber kanske? Har inte kollat upp det ännu.
Skulle träffat Emma idag, men vi får se ur det blir med den saken.

Jag är så lycklig o glad med min lilla prins i magen, men vissa saker bara ska jävlas med mig. Kan det aldrig bara få flyta på som man vill o få saker o ting lite ordat för sig. Jag hoppas på att vi kan få tag i en lägenhet nu innan våren kommer så man kan börja slappna av o kanske hinna fixa lite. Kan inte vissa saker bara få "vara" bra ist för att man ska stöta på problem o hinder hela tiden??! Nä nu låter jag negativ o det är jag inte som person, men vissa saker stör mig så fruktansvärt o jag kan inte göra något åt saken.
Nog om detta..


Men det är väl så livet är.. mna ska gå igenom en himla massa innan man ör fullärd, om man ens någon gång blir det.

Ska ut o ta mig en promenad i det vackra vädret o njuta lite av solen :)

Ha en bra dag mina trogne läsare ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?