Utbildning

2011-01-25, 17:41:16 / Kategori: Allmänt
Jag sitter på nätet o sucktas efter att få börja plugga efter min föräldraledighet:)
har ju sagt tidigare att jag ska plugga till spa och hudvårdterapeut, och det blir nog så. Jag är ju ganska bra på att hoppa lite fram och tillbaka till vad jag velat bli, men det här känns som att det vore något för mig. Dom som känner mig väl säger att det vore ett perfekt yrke för mig, o det känns nog så.
Lugn o trivsam miljö, med goda dofter o rent runt omkring mig. Samt att få träffa nya människor varje dag!
Har hittat en utbildning som kostar 100 000 kr.

Har sorterat kläderna som legat i ikea påsarna efter tvätten på rätt plats så nu finns det mera plats i våran 1:a ;)
Hoppas hoppas på att få hitta en lägenhet snart då hon som hade trean inte ville flytta till 1:an. Hon tyckte det var för litet med hennes 3 åriga son och det kan man ju förstå. Men varför lät hon så positiv först då?? Gaahh..

Kan inte bara folk säga rakt ut vad dom tycker på en gång ist för att allt är så HIMLA bra, o bara tiga. Tröttsamt med folk som inte kan vara uppriktiga från första början så slipper man bli besviken sen. Nu menar jag alla och allt överhuvudtaget, o inte bara den stackars iranien som hade lägenheten.
HAHA!

Nu ska jag lägga mig i soffan för mitt huvud bankar ajajaj :(







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?