torsdag!!

2011-01-13, 14:14:36 / Kategori: Allmänt
Hej o hå!!

Som jag inte nämt i bloggen så jobbar jag inte kvar på förskolan på Östermalm. Det varade endast i 2 dagar till jag o chefen rök ihop o jag inte ville komma tillbaka mera. När man blir diskriminerad pga att mna är gravid o hon säger att lokalerna inte passar en gravid pga att toaletterna är för små, o jag får VÄRLDENS utskällning för att HON glömt att jag skulle till ultraljudet då blir Becka förbannad o tänker inte ta den skiten. Vissa saker hade jag kunna gjort annorlunda visst, men ta detta-NOPE!!

Så nu letar man jobb som varar tills maj ungefär innan bebben kommer. Har fått jobb då o då nere på fiket här o var däär första ggn idag! Jag gillar att småjobba lite på fik. Socialt o man plockar lite runt.

Carro var på ultraljud idag o dom väntar en liten tjej!! Såå glad för deras skull då dom båda önskade en tjej! Så nu ska dom små bli ett litet par ;)

Har suttit hela morgonen med fk,akassan mm. Myndigheter är en klass för sig..suck!



Nu blir det lite mys i soffan


dadda

Hahaa, jag satt och kollade på babykläder inne på hm.com idag! :D Finns ett 3pack-bodys som är jättesöta till en pojke, för 99kr.

Dessutom har dom fått in snygga mammakläder!



2011-01-13, 16:57:59 URL: http://www.dadda.nu

Anonym

är dt sant??!! Ska kika in då :)



2011-01-13, 20:59:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?