Tisdag!

2011-01-18, 10:57:07 / Kategori: Allmänt
När jag nu har suttit inne i två dagar o endast varit ute med hunden ska dt bli skönt att få komma ut idag. Igår när jag varit ute med Chifen o handlat så hade jag lite ont nere i bäckenet. Jag vet inte om det kan ha att göra med att han drar o jag hela tiden måste dra tilbaka honom, eller om det är att jag inte rört på mig så mycket nu i sönd o igår.

Chrille kom förbi med sin son igår. Han har kommit tillbaka från en månad i chile så vi pratade lite om våra resor. Åh längtar tillbaka till sol o värme! När hjärtat kom hem efter alla möte igår hade jag lagat middag till honom:) ¨

Idag ska jag träffa Paulina:) En tjej som jag umgicks jämt med när jag gick i 4:an tills vi var 14 ungefär. Sen flyttade hon o bor nu i LA. Vi har nog inte setts på 10 år o det ska bli skit kul. I tel känns allt som vanligt igen iaf haha. Nu ska jag äta en sen frukost,klä mig o förbereda mig på en färd långt ut i Vallentuna :)

Ha en skön o bra tisdag! Trots att det är veckans tråkigaste dag ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?