Soliga söndag!

2011-01-23, 12:17:17 / Kategori: Allmänt
Vilket härligt väder hörrni :))

Men min lilla älskling är sjuk o ligger i hög feber :( stackars!! Så nu blir det omvårdnad o pyssel utav mig för ni vte ju hur en kille är när dom är sjuka ;) 

Ska inte säga något för när jag e sjuk, är jag grymt ynklig jag me. Snart ska jag hoppa in i duschen o åka mot skanstull. Jag ska möta upp Nathalie o kolla in hennes jobb o se om jag ska börja där. Art Corner heter det o idag är det barnkalas för hela slanten. Sen blir det hemma mys ikväll med hjärtat o SOLSIDAN självfallet:))

Igår var vi o tittade på lägenheten på Lidingö o nu håller vi alla tummar o tår att vi får den. Perfekt storlek, med stora sovrum o skaplig hyra. Må gud vare med oss !! 

Nu har jag lite brådis:)) 

Ha en bra söndag alla läsare 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?