lyckan är total!

2011-01-12, 14:23:40 / Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur jag med ord ska kunna beskriva min lycka jag känner just nu.

Imorse var vi på första ultraljudet o fick se vårat underbara lilla knyte:)

Vi satt i väntrummet ca 10 min innan vi ropades in i ett mörkt o mysigt rum. Hon kletade direkt på kladd på min mage o vi tittade med spänning i de lill tv:n. De börjad med att den svalde o rörde sig massor o sprattlade runt.
Jag frågade om hon kunde se vad det är för kön, då sa hon-vill ni vet det? JA svarade vi :)

Det ÄR EN KILLE :)) Mina tårar bara sprutade från första stund jag fick se den lille, men när hon sa en kille rann glädje tårarna ännu mera. Christofer ville verkligen ha en son o för mig kvittade det,bara den var frisk, så lyckan var total!!!

Sköterskan sa att det var tur vi ville veta för den snoppen gick inte att missa haha!!!  Ja den heter väl Dickens av en anledning ;)

Hon gick igenom hela kroppen o rörelser o alls såg bra ut :) Vi gick därifrån som två stolta snart föräldrar. Dock är det ett tag kvar,men tiden kommer gå fort.

Hon ändrade förlossningsdatumet en vecka fram till den 18 juni, så jag är då inte i v 19 utan i vecka 18.
Det SJUKA är att Carro,min vän är beräknad exakt samma dag. Hur otroligt är inte det!!?

Nu ska jag fortsätta sväva på moln resten av dagen:))


Jag ska få leva med två grabbar ;) Mina favorit grabbar :)




Mia - BF Mars 2011

Åhåå så mysigt! Jag kommer själv ihåg dagen då vi för första gången skulle få se våran lilla kotte där inne i magen! Lyckan var som sagt total!

Grattis och lycka till med resten av graviditeten. Njut.. för det går fort! :)



2011-01-14, 13:31:05 URL: http://miapiafias.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?