kväll..

2011-01-24, 21:07:51 / Kategori: Allmänt
Nu är tvätten klar men ligger kvar i påsarna! Har ätit middag,godis, Christofers pompa, apelsin.. My god finns det ingen botten på mig??!! Jag äter hela tiden känns det som o rätt så mycket också. Måste nog tänka på allt jag trycker i mig så jag inte ser ut som ett hus snart ;) För DET vill jag icke.

Haha just i skrivande stund säger C, ska vi inte äta något mera gott nu eller :) Vilka fetton :))
Imorgon är det möten på förbannade arbetsförmedlingen. Varför jag ogillar dom så mycket är för att dom är ju totalt rubbade. För det första ville dom att jag först skulle gå på alla möten när jag jobbade 95 %. Vilket betydde att jag endast var inskriven 5 % för att kunna behålla min föräldrapenning från förra årets inkomst. Och att kunna gå på möten så var jag tvungen att gå från jobbet då. Och vilket är viktigast frågade jag då? Att behålla mitt jobb eller komma hit på möten? Idioter..

Nu när jag är helt arbetssökande måste jag då gå såklart, men som en vän till mig som är helt svensk o bor i Rotebro. Henne skrev dom  till på hennes mej: Vi har ett jobb som passar din profi- Somalisktalande i Söderälje  :/  Men asså har dom INGEN koll? Uppenbarligen inte.

Christofer har spelat tv spel på tv nu i MÅNGA TIMMARså nu vet jag inte ens vad jag ska titta på mera på nätet. Ska köpa en åkpåse av Tina, för hon hade tydligen köpt 2.


Nu säger jag Godnatt för oss på Gärdet:)



En djupt koncentrerad kille som spelar tv spel och är sjuk!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?