Kärleken övervinner allt

2011-01-20, 11:59:25 / Kategori: Allmänt
Det finns en man som jag älskar mer än något annat <3 Christofer min livskamrat!

Vi har inte varit tillsammans så länge men under den här tiden har det hunnit hända massor. Vi har varit på roliga upplevelser tillsammans, hunnit resa lite, byggt upp en tillit o satt prägel på vårat förhållande.

Nu väntar vi vårat första kärleksbarn som kommer i Juni. En liten kille som ska fylla vårat liv med massa kärlek o mys. Jag är så tacksam för allt jag fått uppeva under denna kort tid o vi har hela livet framför oss att utforska världen tillsammans på. Vi ska snart flytta till lite större så våran lilla familj får rum o plats.
Vi har som alla förhållanden bråkat o varit oense om vissa saker, men så länge kärlek o respekten finns så övervinner man allt! Ingenting är omöjligt!

Jag önskar jag får fortsätta leva mitt liv tillsammans med honom o uppleva spännande saker tillsammans. Och vi finns för varandra i allt vi vill göra på egen hand också.

Älskar dig mer än allt o längtar tills våran skatt kommer :)) En gåva sänt från himlen






Jonna

Fint =)



2011-01-20, 12:14:25 URL: http://metrobloggen.se/jonnaT

Janni

De va fint skrivet Rebecca! <3



2011-01-20, 14:45:32 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?