Hjärtljuden underbart

2011-01-08, 09:54:36 / Kategori: Allmänt
Igår var jag hos barnmorskan o lyssnade på hjärtljuden. Jag trodde inte det skulle vara så stark känsla som det var av att få höra dom små slagen. Det var 148 slag/min. Enligt skrocken sägs det att det är en tjej pga så hög. Men jag vet många som har fått söner som haft tom högre hjärtljud.

Men snart är det dags för ultaljud då vi får se vårat lilla hjärta:) Nervöst o  mycket spännande:)

Jag mår iallafall kanon nu o känner ingen illamående eller trötthet. Det är bara att när jag väl blir hungrig så går det FORT. Jag får som typ blodsockerfall o måste peeta i mig ngt snabbt. Christofer har fått springa iväg o handlat ngt snabbt när vi var i Thailand då jag höll på att svimma en dag. Jag köpte en specialsydd klänning efter mig, o när han står där o mäter så höll jag på att ramla ihop. Men det var nog mycket värmen som gjorde sitt också. Vi hade ju 40 grader :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?