Godmorgon lördag!

2011-01-29, 10:34:01 / Kategori: Allmänt
Tror jag har varit uppe ca 4 ggr i natt igen o kissat. Man får liksom ingen vidare sömn, men det är ju tur att man inte jobbar nu. Kroppen vänjer in sig för sömnlösa nätter i framtiden kanske ;) Igår vart det restaurang ed mamma o pappa o Linn. Vart ingen tillbaka tripp till Stockholm, då jag passade på att stanna över här en natt. Jag vet inte hur jag ska göra idag om jag kanske ska hälsa på en kompis.

Jag skrev ju igår att jag bara vill ut o dansa, o det vill jag. Men samtidigt så känns det som att det tar emot. Jag menar jag har inte varit ute på klubb på över ett år för jag har tröttnat totalt! Man är ju inte 20 längre o alla känns så fruktansvärt unga. Sen så visst jag kan gå ut gravid, det spelar mig ingen roll, men man e ju trött kl 22 haha! Hur ska jag orka hålla mig vaken intill småtimmarna??! Ja det är ett litet krångel där. När jag var ute förut så satt man kanske på en pub eller så o drack med kompisa men man var aldrig "ute" på någon jädra klubb. Och sätta sig på en pub nu o bara vara social det orkar jag inte. Plus att det är fan tråkigt!! Så jag kanske inte ska gå ut gravid heller? Men jag vill ju bara ut o dansa!!!

Nåväl..

Har precis kommit ur duschen o ätit frukost! Saknar mitt hjärta! Han behöver bara säga att han ska bort över en helg så saknar jag honom redan. Men det är bra att vara ifrån varann ibland. Det är bra för relationen o luftas lite o få sakna varann. Nu kan ju jag sakna honom bara han är på jobbet men haha, det måste vara ngt med oss tjejer.



En gammal midsommarbils på Linn i vårat gamla hus!!  Hon har snott mina skor hehe








Janni

Tänk att hon har varit så liten=)



2011-01-29, 22:49:31 URL: http://jannialtin.blogspot.com

rebecca

ja o fort går det! Gäller att ta vara på tiden medans dom är små o söta!!



2011-01-30, 13:20:22

Janni.A

Ja men sen blir dom stora och vackra..=) Se på oss=)



2011-01-30, 17:10:46 URL: http://jannialtin.blogspot.com

Anonym

jag smälter när jag ser denna bild



2011-02-02, 19:02:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?