gaahhhh..

2011-01-26, 21:19:59 / Kategori: Allmänt
Nej fy.. Idag är det en skit dag rent utsagt. Ingenting känns bra. Allt stör mig o jag irriterar mig på en massa saker. Varför ska det behöva vara så?? Tröttsamt.

Jag är för det mesta ca 97% av tiden en glad tjej, men just nu känns dom där 3% STORA!
Skulle ju börja simma, men självklart så är badet stängt pga ombyggnad (sturebadet).
Ja här är det inte bara en blogg där det bara dansas på rosa moln o duntäcken.. Allt kan ju låta sååå underbart i vissa bloggar att man börjar undra. Visst jag ska absolut INTE klaga på mitt liv för det är underbart. Jag har en bra kille jag älskar o en älskad son som är på väg.

Men det finns vissa saker i ens vardag jag just nu HATAR!!
Man är lite extra känslig när man är gravid o då kan väl ens nära ha lite respekt.

Nu hoppas jag att jag vaknar pigg o glad i morgon som Rebecca. Och inte som häxan surtant.

Puss på er iaf!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?