Fredag=helg

2011-01-14, 17:43:19 / Kategori: Allmänt
Ja för mig är väl alla dagar nu för tiden helg.. Men jag MÅSTE hitta mig ett jobb!! Idag var jag på Lidingö för att ta blodprover. Jag behöver göra ett kuaguleringstest för att se hur stor risken är att jag kan få blodpropp, pga att min mormor o moster haft det. Men när jag väl tagit mitt arsle dit efter si så där 1.3 månader så gör dom ej dessa prover där. Endast Danderyd eller Karolinska..Blää. Nu måste jag åka om igen! Handlade lite mat på vägen hem..Ica på Gärdet=Ett rååån,, handlade inget knappt för massa pengar.SJUKT!

Jag har fått världens pluggsug. Ska plugga till spa o hudvårdsterapeut sen:)) Nu har kursen redan startat o sen i sommar kommer ju bebis så jag tänkte läsa upp svenska,eng o naturkunskap när jag e hemma sen så jag kan börja kursen efter :) Kostar en del men det kan det vara värt!  Längtar!! Tror det skulle passa mig soom handen i handsken ;)

När hjärtat kommer hem ska vi ner o handla thaimat o ta hem o bara ha fredagsmys tillsammans <3

Saknar honom nu!!

Ha en bra kväll alla o trevlig helg!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?