Fredag!!

2011-01-21, 10:11:06 / Kategori: Allmänt
Då var det fredag igen.. Veckorna bara springer iväg. Idag är det grått ute men imorgon lovar dom sol :) Då ska vi in till stan o stosa runt. Kanske ta en fika:)
Jag ville ju baka semlor med Carro, men hon föredrar ett cafe som redan har dom gjorda haha!! Så vi får se om vi kan mötas upp i stan o fika lite. Helgen har inga andra planer, så vi får se art det leder. Ja man e ju pank nu när man inte har ngt jobb o a-kassan INTE är den snabbaste myndighet! Det skulle dröja dom 3 veckor för dom innan dom ens skulle titta på mina papper...suck!!

Så man får allt sitta hemma så fint o roa sig med ngt i hemmet. Nästa helg ska jag iaf med Jilly på Lutan fyah på Kägelbanan :)) Så jag o lillkillen i magen ska ut o dansaaaaa :)) SOM jag längtat!!

Jag ska ju börja simma på sturebadet men när jag ringde dit igår så hade dom stängt pga ombyggnation. Så jag får väl vänta tills nästa vecka o kolla om dom öppnat då istället.

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe o äta min frukost o titta på tv, sen ut med hunden en promenix!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?