Fredag kväll bestående av mys!!

2011-01-21, 23:15:18 / Kategori: Allmänt

Idag har dagen varit lugn o skön o jag har inte gjort så mycket överhuvudtaget. När C kom hem så handlad vi tacos nere på ica o gick hem o lagade gotti!! Det blev en riktig myskväll med massa chips oxå ;)
Nu känns det däremot som att jag kommer att sprängas.. min mage töjer sig mest på kvällarna o nu när jag ätit så mycket gör det nästan ont. Imorgon ska vi ut till ön o kolla in en lägenhet.. Hoppas hoppas!!

Vill åka hem till mamma o pappa o hälsa på snart! Funderar på att göra det snart. Man försöker att träffas så ofta man kan men det är inte alltid tiden räcker till när man jobbat, men nu när jag bara är hemma borde jag passa på. Ska lämna in försäkringspapprena om bilen också så den kan lagas o fås ngn ordning på. Klarar mig inte utan bilen känner jag, o värre lär det bli när man fått barn.

Nu blir det lite film sen natti natt




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?