Första inhandlingen till lillkillen <3

2011-01-24, 14:42:53 / Kategori: Allmänt
Nyss hemkommen från fältöversten med Christofer:) Vi har varit o shoppat loss på bebisavdelningen!!!!!
Vet att vissa tycker det är tidigt, men det skiter jag i. Vill vi handla så gör vi det ;)
Jag höll mig iaf tills vi fick veta vad det skulle bli för kön och handlar man lite så och då så slipper det bli så himla dyrt.
Ja, kul var det iaf och mer lär det ju bli :)

Detta var vad som blev idag !!
Allt i den söta st 0-1 mån 2-4 mån












Janni

Den där tiger dräkten var ju för jäkla söt!!!



2011-01-24, 22:38:23 URL: http://jannialtin.blogspot.com

maria

va faan det blir bara verkligare o verkligare for mig har borta... o nu massa klader annu verkligare! kanske ska grata lite tarar nu av lycka for er o for mig!!! Aaaaaaa!! <3 <3 <3



2011-01-25, 01:36:01

becka

Ja Maria visst 'r det lite overkligt:) Men du skulle vara här! Bara du ser till att komma hem innan han kommer ut så du får se mgen!



Ja Janni, den e för jäkla söt:))



2011-01-25, 09:28:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?