Första dagen på nya jobbet avklarat

2011-01-10, 16:58:48 / Kategori: Allmänt
I morse begav jag mig till fots till mitt nya jobb. Skönt att det ligger på Östermalm så man kan promenera till jobbet:) Vi tog emot barnen o jag o min nya kollega Maria har 7 st 1:åringar tillsammans. Har aldrig haft så få barn, men det räcker när an e två på så små knoddar. När vi var ute var det enda man gjorde att få ställa upp små barn som ramlade som käglor i frusna snön. Stackars pluttar!!
men allt har gått bra. Hade dock ont i ryggen på vägen hem :( Hoppas det får över.

Jag har bestämt mig för att börja gå o simma på centralbadet ca 3 ggr i veckan. Kan vara skönt att få röra på sig i vattnet. Men idag fick det bli endast jobbet o sen hem. När jag väl var hemma möttes jag av en hund som låg i hörnet o skämdes..  Vi HADE nämligen en stoor påse godis framme som vi hade på bordet, som han har varit o disikerat hela påsen o ätit upp varenda jäkla godis. Kan det inte vara farligt för hundar med sockerchock??
Jag var icke glad på honom.

Nu ska jag hoppa in i duschen o ta på mig myskläder o fixa köket. Sen ska jag väl få i mig ngt i magen, men just nu känner jag mig proppmätt!


Ha en skön måndag alla glada läsare:))

Kul förresten att det är ett stort rekord på läsare på min sida :)



Bjuder på en bild på mig o Angelika på nyår!




                      Champange brunchen




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?