efter 10 år

2011-01-19, 09:35:06 / Kategori: Allmänt
Igår träffade jag Paulina. En gammal vän som jag umgicks jämt med när jag var yngre! Vi tappade kontakten i 9:an o har träffats en gång tillsammans med Maria o Linn när vi var typ 19 år. Då var vi ute tillsammans, sen har vi varken setts eller hörts efter de. Det här är en av det positiva sakerna med facebook, när man hittar gamla vänner så man kan ta upp kontakten igen. Vissa man skulle träffa igen kanske man märker att man blivit alldeles för olik o inte alls har ngt gemensamt med längre. Men för oss klickade det precis som innan !!! Som att det inte gått en dag sen vi sågs sist. Hade visseligen MASSA att prata om o uppdatera :)

Träffade även hennes mamma som var sig lik haha!! Sen ålkte vi till Täby centrum o jag hann kika i 10 min föör att se ta mig till tåget hem. Hon åer tillbaka till LA idag.

När jag kom hem kände jag mig ledsen.. Jag vet inte riktig varför. Men dt vart så mycket känslor som ploppade upp igen. Inget negetivt men ändå. Sen började jag sakna Maria massor också. Hon har varit borta bara 1.5 månad o har en hel del månader kvar.. Men hon har dt bra o dt är jag glad över!!!


Nu ska jag äta frukost o njuta av livet :))





Jag har verkliigen blivit en tjockis.. Ska börja simma på sturebadet nu så jag håller mig något sådär i form ;) 

Janni

Vadå tjockis???? du har ju knappt gått upp i vikt sa du!!=)



2011-01-19, 10:59:35 URL: http://jannialtin.blogspot.com

Anonym

dom extra kilona har satt sig i fejset på mig haha ;)



2011-01-19, 13:06:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?