Vackra lördag!

2011-02-12, 18:48:25 / Kategori: Allmänt
Solstrålarna har strålat på oss idag o man blir så lycklig över det :)

Kväleln igår var supertrevlig o vi var inte hemam förrens 03 på natten o jag vaknade kl 08, men var jätte trött då.
Idag har vi varit hos C:s pappa o han har hjälpt till att flytta. Jag ska ju inte bära så jag gjorde inte så mycket nytta alls tyvärr. Sen åkte vi o mötte upp Svärmor o Ola som var i Shlm o åt på indiska restaurangen här på Lidingö. Dom har super god mat där, men själva stället kan man undra hur dom går runt för dom ligger lite off. Men super gott är det där o jag åt massa massa ;)

Sen åkte vi o handlade kaffe o semlor o åkte ut med det till Gåshaga o bjöd svärfar o A på det där dom satt mitt bland flyttkartonger osv. Nu är vi hemma igen o ikväll blir det lugnt o mys. Ska kanske snegla lite på melodifestivalen o se vad dom har för kassa bidrag denna vecka.

Hoppas på att det blir lika strålande väder imorgon me så man kan ta sig en långis i solen!!


Ha en super mysig kväll på er





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?