Tröttmössa

2011-02-26, 22:56:55 / Kategori: Allmänt

Halloj!!

Hade svårt att sova inatt. Vaknade kl 04 o låg nog vaken o vred o vände på mig en timme innan jag kunde somna om. Sen vaknade vi båda kl 09 men jag var jätte trött då o kände mig inte alls utvilad.
Förmiddagen tog vi det bara lugnt o låg o sängen o kollade tv o bara slappade. Gäller att passa på nu medans man kan för sen är det helt annat tempo, då man inte bara kan slänga sig ner i soffan när man vill o ta en nap.

Vi käkade lunch o sen körde jag honom till Gullmars till match. Jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på. Men min farmor o farfar kom hem från Thailand igår så jag bestämde mig för att åka dit o hälsa på. Dom hade köpt jätte fina kläder till lill killen:)

Vi fikade, åt o sen runt 20 åkte jag hemåt. Stannade förbi Helena o tittade på melodifestivalen o hämtade min kvarglömda kofta! Men nu e jag såå trött. Jag fattar inte hur jag kan vara så tröö. Men jag tror som sagt på att det är järnbrist.

Imorg ska jag till hm o kolla om jag hittar något fint bebisplagg, för jag har fått check från dom. Handlat mycket där förut hehe ;)

Nu- Duschen,borsta tänderna,sängen o NATTI NATT <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?