trötter

2011-02-10, 22:26:43 / Kategori: Allmänt
Nu är Becka lite trötter!
Åkte till Angelika idag på em o snackade lite skit o satt vid datan o försökte fixa lite grejer. Efter någon timme kom Christoffers pappa hem o bjöd ut oss på middag:) Vi åkte till babs o jag åt en grillad köttbit med potatis o sallad!! Mätt som en plätt blev jag o fick nyligen sjkuts hem. Har duschat o satt på mig mjukiskläderna o väntar nu på min älskling som är på väg hem.

Jag är jätte trött känner jag. Ska ta en shot järn;) Sen ska jag bädda ner mig i nybäddad säng o somna sött!
Imorgon bär det av på kalas. Det var i morgon inte på lördag! Vet inte vad jag sak ta på mig för utstyrsel men det löser sig.





Anonym

det är schysst när man stavar sin egna pojkväns namn fel hehe..filåt



2011-02-10, 22:27:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?