trååååk

2011-02-02, 15:36:27 / Kategori: Allmänt
Nej det här funkar inte.. Utan bil o jobb. Man känner sig som en loser! Förstår inte hur människor kan siytta på sina arslen dag ut o dag in instängda hemma. Jag kan tycka det är skönt o skulle gärna bli hemma fru. men INTE i en etta lägenhet o INTE utan bil. Jag tänkte åka till Jennie nu för det vart ingen Madde. Trodde hon var ledig med hon jobbade till 18 o då hade jag redan tänkt vara hos Jennie. Men när vi sitter o kollar komunikationen så tar det fan mig typ 40 min o komma till skärsätra o då la jag ner allt,. Har hjärtklappningar också o det e lite obehagligt.

Ska gå ut med hunden igen o få lite frisk luft sen invänta min kära sambo. Solen lyser ju fortfarade! Vilken härlig dag. nej usch jag känner mig instäng idag..Måste ut nu!! Ciao



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?