syftet med min blogg

2011-02-08, 19:27:49 / Kategori: Allmänt
Jag vill bara klargöra att syftet med min blogg är för min egna skull. Använder denna då jag vill skriva av mig o känner att jag vill skriva saker som man kan se efter o minnas om. Jag använder den för att printas ut till en liten bok under året, där jag kan återblicka på minnen o resor man gjort. Nu är det extra kul då jag väntar en liten son o magen växer o tankar o funderingar snurrar i huvudet.

Jag gör inte detta enbart för att NI ska få ha ngt att läsa om. För jag delar inte med mig ALLT av mitt liv här, men ganska mycket ändå. Så om mi läser o har några åsikter o tankar skriv det i kommentarer då. Rynka inte på ögonbrynen om det ni läser för då behöver ni inte gå in här. Gör detta för MIN egna skull först o främst!

Blir ju mycket skrivande nu när man har tid o så får det bli :)

Vi



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?