snöyra

2011-02-10, 13:33:56 / Kategori: Allmänt

Imorse när jag vaknade fick jag knappt upp ögonen. Ändå vaknade vi vid 9 tiden! Men jag vars åå trött o det kändes som om jag hade grus i ögonen. Min hals gjorde lite ont o jag var tvärtäpt i näsan. Min älskling gav mig frukost på sängen :). Efter ett tag kände jag mig lite piggare o kunde börja röra på mig.

Vi åkte till centrum o handlade järn på hälsokostbutiken. Tror att det är ett måste nu o jag börjar att känna mig lite trött. Jag köpte inte blutsaft utan en annan som ahn rekomenderade som skulle vara godare o nyare. Och den var faktiskt riktigt god. Sen hittade vi en present till Jenny också som vi ska på kalas till på lördag!

Hemma igen käkade vi lunch o C drog till jobbet. Jag har tvättstugan. Jag tycker att det rätt kul att tvätta! Det luktar så gott, o lakanen i sängen ska bytas. Byter sängkläder en ggn i veckan då jag älskar att lägga mig i nya sängkläder o jag tycker att det är viktigt att det är rena o fräscha!!

Inte så mycket mera händer väl idag då det är tota snöyra ute.. Burr!

Tur det bara ska hålla på idag o sen återgå till sol imorgon. Dock ganska kallt, men huvudsaken att det är sol tycker jag!

Ska gå igenom mina kläder o se om jag har ngt att ta på mig på lördag som jag kommer i!!

Ha en bra dag trots kallt o storm :)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?