så glad!

2011-02-17, 10:10:51 / Kategori: Allmänt
Solen skiner utanför fönstret o man vill bara ut o gå i solsketet. Ska göra det snart, o sen kallar tvätten idag!

Jag måste bara säga att jag aldrig varit lyckligare än vad jag är nu. Allt känns så bra o jag njuter för varje dag som går. Jag har världens bästa vänner som alltid finns hos än vad det än gäller. Jag har världens bästa man vid min sida o världens bästa mamma o pappa o syster :)
Vad mer kan man begära?!!

Det ända om man nu ska få klaga över ngt är ju att jag för tillfället inte har något jobb o det är ju inte lätt som sagt att få när man är i 5:e månaden o bara ska jobba 3 månader till. Men om min a-kassa kan börja köra igång så klarar jag mig o kan börka handla in lite saker till vårat väntade lillla barn :)
Man ska vará försiktig med att handla så tidigt , men vi ska flytta först o så innan vi kan handla massa saker o det gör vi om kanske 1-1.5 månader.

Ska träffa en mamma på mitt gamla jobb som har bilbarnstol, babysitter, amningskudde mm o en massa kläder hon aldrig hann använda som vi ska få/köpa. Ska dit nästa vecka o kika :)

Jag fick förfrågan om att följa med henne till Skellefteå som en liten "barnflicka" då hon ska ha med deras 6 månaders bebis. Då innefattade det att flyga dit. Men det känns inge bra o flyga längre, o försäkringsbolaget täcker inte efter v 27 o då e jag e v 26. Plus att jag har läst att det inte rekomenderas då det kan starta värkar. Tror inte att det skulle vara någon fara, men jag kände ju redan i v 15 när vi flög till thailand i magen hur det spände. Så jag hoppar över det denna ggn.
Vi blev medbjudna av C:s pappa till London här snart me, men vi hoppar det. Ska ju flytta snart o så me, så det kommer ta liyte av våran tid!!

Tog en shot järn innan jag hade ätit frukost nyss o FYY vad jag mådde illa. Fick tom gå på toan o kräkas..
Äta innan hade ju kunnat vara en fördel;) Nu har jag lärt mig de också.

Nu får ni ha en underbar dag för det ska jag ha !!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?