så får det bli!

2011-02-03, 10:08:30 / Kategori: Allmänt
Har jag nämt att jag gjorde ett tappert försök att kunna byta vagnens färg till svart, men det var en massa extra kostnader osv för det var en special beställning. Och då kände jag att det blir för överdrivet med en vagn som kommer sluta upp i 12-13000 kr.

Så det får bli en gråbas med off white toppskydd:) Fin ändå tycker jag , men C tycker att den är lite bögig haha.
Man kan köpa ett svart suflett o lock sen när man vill så kan vi byta ut lite. '

Idag känns som en riktigt bra dag fast det e verkligen grått ute. Troode solen skulle lysa idag em. O nu när vi ska åka s ska det tydligen snöa me :/.

Ska iväg o köpa ett busskort o simkort idag så jag kan börja träna :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?