oflyt!

2011-02-09, 16:47:14 / Kategori: Allmänt
Jag har ju fått en remiss där jag ska göra ett kuagulerings prev på ett lab. Min barnmorska sa till mif att det kunde jag göra vars om hellst. När jag väl tagit arslet ur vagnen o åkt till Lidingös vårdcentral i januari så sa dom att det var jag tvungen att göra på de större sjukhusen, då det måste frysas ner inann det skickas till svar osv.
Hopp tänkte jag..
Nu har det gått ytterligare tid, o när jag vaknade i morse så hade jag såå ont i armarna. Det bara strålade ut i dom så jag vart lite rädd pga blodpropp i släkten, så då kom jag på att jag MÅSTE tatag i det här testet o göra det. Skjutsade C till jobbet o åkte till Karolinska sjukhuset. Väl där snurrade jag runt i ca 30 min o hittade ingen parkeringsplats. Det var fler med mig som var irriterade såg jag i bilar man mötte.
Ringde till Danderyds sjukhus o där kunde jag också göra det. Brummade dit, satte mig o väntade, fick min tur. Och då säger sköterskan.. Men det ska stå en sifferkod på remissen dom din barnmorska ska ha fyllt i, annars vet vi inte vart vi ska skicka detta sen..
GGRRR,MORR,SUCK,OCH PUST!!

Försökte ringa in barnmorska men fick inte atg på henne så jag gick. Tusan också, när jag väl tog mig ann så sket det sig ändå.

Ska till barnmorskan om ca 1 tim för moderskapsintyg o lyssna på lillens hjärta :) Alltid spännande !


Idag på fm var jag Chifen o Christofer ute på en promenad i det härliga nästan vårvädret:=) UNDERBART o vi bara lapade sol!!


Nu ska jag ta mig en macka så jag inte svimmar!!


Tjingeling







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?