och så finns det en vän..!

2011-02-08, 19:42:31 / Kategori: Allmänt
Nu har du varit borta i 3 månader i Argentina land :)

Men jag saknar dig nu mer o mer. Har flera ggr råkat trycka på ditt namn på luren men insett rätt snabbt att jag inte alls kan ringa dig. Du står mig så nära. Jag kan prata med dig om ALLT o du ger mig sådana goda råd i allt möjligt jag kan ifrågasätta om.

Chattade med dig idag o känner att jag bara vill RINGA!! Frustrerande då vi babblar som hönor så fort vi sätter telefonen i örat. Det blir lite svårare på chatten men det är tur att den finns:)

Att en vän kan vara någon man kan sakna såå. Ja det gör jag iaf!!



Min älskade vän nu ska du få se
Att du nästan alltid kan få mig att le

Vi har roligt vad vi än hittar på
Och det är nåt inte alla kan förstå

Till många olika ställen vi far
För vi har en relation de flesta inte har

Därför min underbara vän jag nu säger
Att du är den bästa av alla tjejer


Puss






Anonym

meeen guuuud becka nu ficka jag tarar i ogonen!!! sa fitn sa fint!!! love u o saknar dg sa mycket!!!



2011-02-10, 17:06:42

becka

jag fick oxå tårar när jag läste om det nyss..hihi!!



looove



2011-02-10, 22:30:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?