Ny vecka startar med sol :) i kärlekens tecken

2011-02-14, 10:14:54 / Kategori: Allmänt
Ja då var det en ny vecka och jag har gått in i vecka 23:) Nu har magen stannat upp lite i växande känns det som, men det rör sig så mysigt där inne. När jag ligger på rygg kan jag riktigt känna hur han rör sig runt där inne och i morse trro jag att han hade hicka. Det var som ett ryckande som upprepade sig i en viss takt! Kanske?!!

I helgen har vi hjälpt till med flytt. Jag kunde visseligen inte bära tunga lådor men ändå. Min kusin NIck fylde 18 igår o jag hade inte illgång till bilen för C hade det o flyttade med så jag får åka dit en annan dag. Har ju inegn egen bil så..

Men vilket fint väder vi haft i helgen. Igår fm var vi ute o gick en promenix i skogen. Visseligentog mitt hjärta en opassande väg för mig haha,mend tanke på skor o byxor jag hade på mig. Pulsande högsnö i skogen ;) Jag har inte tagit med mig så mycket från Gärdet med tanke på att vis nart ska flytta vidare.


FAAAAAN, nu har jag stått i kö till arbetsförmedlingen i 10 min o när jag väl kommer fram, trycker jag på lägga på ist för att stänga av högtalaren!!!!!!!!!!!!!!!! Suck, man e ju för knäpp ibland.

Idag är det alla hjärtans dag:) Hoppas alla får den kärlek dom förtjänar o kan visa lite extra till sin älskade/speciella vän eller en familjemedlem.

Ha en bra dag







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?