Ny vecka o sjuk :(

2011-02-07, 11:31:41 / Kategori: Allmänt
Helgen i Sundsvall med min äskling har varit super mys! Vi kom till Sandra o Partik på fredag kvällen o åt middag o hade det trevligt. Pratade barn o massa annat :)

På lördagen åkte vi till ett köpcenter o jag fick mina första mamma byxor av min älskade:) O ¨så passade vi på att köpa en vit body o två pyjamasar till lill bebisen. På kvälln kollade vi på melodifestivalen efter massa tacos. Jag var sååå proppmätt. Vaknade på natten med världens tryck över bröstet o det har hänt tidigare nu under graviditeten. Känns som att jag inte kan andas.

Pratade med barnmorskan idag o det är vanligt när man ligger på ryggern nu för det trycker på pulsådern o då känns det som att man inte kan andas.

På vägen hem stannade vi hos C:s faster o åt lunch o jag började känna mig sjuk. Det smög ju på sig framåt kvällen så nu ligger jag i sängen i har ont i kroppen o feber. Skulle på efterkontroll på akademikliniken men den fick jag avboka.

Nu ska jag bädda ner mig under täcket..fryser



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?