Mys!

2011-02-16, 19:58:45 / Kategori: Allmänt
Nu ska vi lägga oss i sängen o titta på livet på bb o sen efterlyst.

Idag var jag förbi Maria på hennes jobb inne i stan. Hon bjös på macka o fika :) Haha det roliga var när hon tog fram en STOR kockos boll framför mig för hon skulle äta lunch så hon satte sig bredvid mig, så tar jag en stor tugga på den. Då sager hon- Den där hade jag tänkt äta efter maten. Och jag sa- Lägg inget ätbart framfrö mig för ALLT åker in i munnen på mig hahahaha!!! Snacka om att vara stor o glupsk i käften ;).

Efter att ha suttit där i ca 2 timmar så ringde C o så möttes vi o åkte hem tillsammans. Nu har vi ätit middag för ett tag sen o bara ska slappa oss o ta det lugnt.

Nu börjar livet på bb. Det börjar med ett skrik!! HJÄLP :/





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?