Måndag!

2011-02-21, 17:42:29 / Kategori: Allmänt
Igår kväll spenderade vi kvällen hos Christofers pappa o angelika! Vi åt o kolla de solsidan o var tvungna att kolla in Big brother, för att se vad för skit de hade att erbjuda haha. Men efter programmet skrattade vi gått åt alla fån som faktiskt e me som är över 30 år. Ja, jag ska erkänna att jag en gång i tiden  ville vara med. Men då var jag väl 20 o det är definitivt inget jag skulle ställa upp i nu. Nej nej!!

Idag har jag o Christofer varit på ikea o kikat in kök som ska fixas i lägenheten i stan. Sen kollade vi bebis grejer o lite annat smått o gott. Jag blev så full i skratt när jag skulle betala lunchen vi åt där. Två rätter lagom stora tallrikar med köttbullar, potatismos , sylt o brunsås för endast 32 kronor!! HAHA det kostar ju typ en latte inne i stan :)

På vägen hem åkte vi förbi Helena på hennes jobb o pratade lite sen nu är vi hemma igen! Snart ska vi till svärfar igen. Vi ska gå igenom kort från resan thailand/malaysia o äta middag tillsammans. Dom har ju flyttat ut till gåshaga o det är så fint o mysigt därute. Hade man en miljon på kontot skulle jag lätt bo där ute ;)

Ni få ha en bra fortsättning på måndagen :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?