Lite bättre idag

2011-02-08, 10:24:35 / Kategori: Allmänt
Idag känner jag mig lite bättre. Har nog ingen feber, iaf inte alls så hög som igår. Dagen igår spenderades endast i sängen, där jag sov sov sov o drack massor utav vatten. När C kom hem vid 22.30 tiden så lagade han ihop lite pyttipanna o det var det ända jag fick in mig igår plus lite frukost. Sen låg vi tillsammasns i sängen o kollade lite på film på datan. Och somnade rätt sent. Men jag hade ju sovit hela dagen så jag hade rätt svårt att somna.

Nu sitter jag med kaffet o C har dragit till lägenheten på Gärdet för att flytta sängen eftersom dom river ju hela köket nu, o det kommer komma in massa damm i sovrummet nu. Usch! Vill bara ta alla saker därifrån, emn dom är skyddade i vardagsrummet hoppas jag.

Nu ska jag in o kika lite tapeter som vi ska ha i sovrummet o nya golv i hall o kök. :)

Ha en bra dag så hoppas vi på att jag blir frisk nu ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?