lång promenad med picknick!

2011-02-19, 14:35:45 / Kategori: Allmänt
Imorse när vi vaknade åt vi frukost i vanlig ordning. Solen sken utanför o när jag kollade på mobilen stod det -20 grader på termometern. Herregud tänkte jag, man kommer ju frysa ihjäl! Vi tog på oss massa kläder gick ner til ica o handlade matsäck. Kaffe,macka,semlor,äpple o så begav vi oss ut på en långis promenad!

Det var såå härligt väder ute o vi frös ingenting. Vi gick till kyrkviken o vandrade ut på isen mot slalombacken. Sen satte vi oss o hade lite picknick i det härliga solskenet :)

Vi var ute i 2.5 timme så nu e jag ganska trött o tänkte vila en kvart eller så. Få se vad vi hittar på ikväll. Finns ju två bra filmer som vi har kvar sen i går. Den vi såg igår var ju en av det SÄMSTA filmer jag sett, Ond tro hette den. Se den inte!!!!

Kram på er alla







Min mage växer o gror o det kändes lite tyngre idag när vi hade gått ett tag :))


Helena

Så himla fin <3



2011-02-19, 23:58:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?