Häftig känsla!

2011-02-17, 10:31:00 / Kategori: Allmänt
Igår kväll när jag låg i sängen rörde det sig massor inne i magen:) Man ser hur det smårör sig utanpå magen också. Helt plötsligt så sparkar han till ganska långt nere i magen o man riktigt känner att det är en fot. När jag tar handen när så känner jag hur hårt det är just på den punkten, o att man kunde känna lilla bebisen:))

Christofer kände det också med handen o dt var en riktigt härlig känsla. Der blir mer o mer verkligt att det är en bebis där inne för röreslerna blir bara kraftigare o kraftigare :))


Lilla du därinne
Jag undrar så vem du är
Att jag vet så lite om dig
Fast du redan är här

Är det dina tår jag känner
Är det ditt hjärta jag hör slå
Är det sant att du har ögon och naglar
Och en liten mage ett pussa på?

Jag vet så lite om dig
Fast du redan är här
Men jag älskar dig som tokig
Vem du än är!

<3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?