Fredags mys!

2011-02-18, 20:32:34 / Kategori: Allmänt
Idag har jag varit inne i stan o träffat Daniela:) Faster/svägerska!
Sen åkte jag hem runt 4, lagom trött! Jag o min älskade har varit o handlat mat så ikväll bjuder han på italienska färsbiffar med färskpasta o vitlöks smör :) Luktar gott från köket :)

Sen har vi hyrt 3 filmer o köpt lite gotti. Hoppas att jag orkar hålla mig vaken nu o se hela filmen ;) Har ju en tendens att somna om jag börjar kolla på en film för sent.

Jag börjar känna mig lite hes i halsen o känna liite ont i kroppen.. Hoppas inte att man åker på någon skit nu igen. Vill inte vill inte!!!!


Nu får jag önska er en trevlig helg o bra fredag kväll! Ta en sväng om till lets dance kanske ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?