fredag!

2011-02-25, 15:30:53 / Kategori: Allmänt
Sitter hos min faster i Vallentuna o har fått hemmagjorda hamburgare o massa godis :) Och gosas med mina små kusiner!
Kände hur trött jag blev så nu ska vi slå på en film o titta på prinsessan o grodan. Jag behöver järn för den järn jag nu shottar kan inte innehålla tillräckligt. Tröttheten kommer oftare o bara när jag gjort ngt i nån timme eller varit ute o handlat så e jag super trött. Han sparkar i mage på mig nu hihi. Längtar mer o mer för att få se honom. Inatt hade jag jätte konstiga drömmar om att vi var ute o hadlade för första ggn o vagnen var JÄTTE smutsig på en ggn, o han låg i vagnen under alla täcken så jag knappt såg honom. Och han bara gled ner i vagnen hela tiden.
Man brukar ju kunna drömma konstiga drömmar när man e gravid, så nu kommer dom väl. C är på aw ikväll så jag får se vad jag ska hitta på. Trötter som man e så blir det nog lugnt!

Nu ropa min lilla kusin att filmen börjar så jag måste kila :)

puss o kram o ha en underbar helg



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?